HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. március 17., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rizses serpenyő sült csirkecombbal, Tejszínes töltött karalábé, Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával, Csípős rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal és még 69 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rizses serpenyő sült csirkecombbal, Tejszínes töltött karalábé, Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával, Csípős rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal és még 69 receptem





A Mindmegette  facebook oldalán is megjelent cikkének válogatásában és összeállításában 73 receptem van. Mutatom mindegyikből az első hármat:   
Könnyen el lehet rontani.



mindmegette.hu
Egyiket se kövesd el, máskülönben a péppé főtt, ragacsos massza nem…

A rizottótól a rakottasig  >>>

A rizottótól a rakottasokig: laktató rizses fogások - válogatás (9 receptem)


Rizses serpenyő sült csirkecombbal


Tejszínes töltött karalábé




Rizses receptek >>>  (64 receptem)

Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával




Csípős rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése