HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 5., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Zöldborsófőzelék sült virslivel, Tejfölös babfőzelék füstölt pörccel, Lencsefőzelék fasírttal, Kapros-tejszínes tökfőzelék sült párizsival és tükörtojással és még 2 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Zöldborsófőzelék sült virslivel, Tejfölös babfőzelék füstölt pörccel, Lencsefőzelék fasírttal, Kapros-tejszínes tökfőzelék sült párizsival és tükörtojással és még 2 receptem




A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének 4 válogatásában  8 receptem van, az elsőket mutatom. 
Kiadós, gyors, egyszerű - és isteni finom étel a főzelék, ha így készíted el! ;-)


A főzelék kiváló választás vacsorára, mert gyorsan elkészül, finom és tápláló. Elég mellé tükörtojást sütni vagy virslit főzni, és már kész is a fogás, amit fél óra alatt a család elé lehet tenni.
mindmegette.hu

Zöldborsófőzelék  (1 receptem)

Zöldborsófőzelék sült virslivel


Babfőzelék  (1 receptem)

Tejfölös babfőzelék füstölt pörccel




Lencsefőzelék   (4 receptem)

Lencsefőzelék fasírttal




Tökfőzelék (2 receptem)

Kapros-tejszínes tökfőzelék sült párizsival és tükörtojással




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése