HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. november 12., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rántott hús csalamádéval, Rántott sertéscomb színes köretekkel, Sörtésztában sült karfiol medvehagymás tejföllel, Rántott hal majonézes krumplisalátával és még 3 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rántott hús csalamádéval, Rántott sertéscomb színes köretekkel, Sörtésztában sült karfiol medvehagymás tejföllel, Rántott hal majonézes krumplisalátával és még 3 receptem




A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének  válogatásaiban 7 receptem van, mutatok 2-2 ételt. 
Unjátok már a hagyományos rántott húst? Próbáljátok ki ezeket a panírokat! 🙂

Rántott hús receptek >>>   (2 receptem)


Rántott hús csalamádéval


Rántott sertéscomb színes köretekkel




A legfinomabb rántott ételek >>>  (5 receptem)


Sörtésztában sült karfiol medvehagymás tejföllel




Rántott hal majonézes krumplisalátával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése