HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. szeptember 1., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Füstölt lazac saláta, Tonhalkrémmel töltött paradicsom és tojás salátaágyon, Tőkehalmájas bruschetta és még 16 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Füstölt lazac saláta, Tonhalkrémmel töltött paradicsom és tojás salátaágyon, Tőkehalmájas bruschetta és még 16 receptem



A Mindmegette facebook-on megjelent cikkének összeállításaiban 19 receptem van. Mutatom az elsőket.    
A tudjuk, hogy egészséges, de melyik a LEGEGÉSZSÉGESBB?


Nézzük, melyiket érdemes hetente többször az étlapunkra tűzni!
mindmegette.hu

Legjobb lazacos receptjeinket ott találod >>>  (14 receptem)

Füstölt lazac saláta


Legjobb tonhalas receptjeink egy helyen! >>>  (4 receptem)

Tonhalkrémmel töltött paradicsom és tojás salátaágyon





Válogass tőkehal receptjeink közül! >>>  (1 receptem)

Tőkehalmájas bruschetta




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése