HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. július 8., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal, Natúr lecsó csípősen és még 67 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal, Natúr lecsó csípősen és még 67 receptem

A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének  összeállításában 69 receptem van,  mutatom az elsőt, valamint a a főfotón is szereplőt, mely az én receptem.
Isteni finom, egészséges, és nagyon is a MIÉNK! 🇭🇺🇭🇺🇭🇺️SZERETÜNK <3 span=""> LECSÓ <3 span=""> !

A legfinomabb lecsós receptek >>>

Rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal




Natúr lecsó csípősen




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése